Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

Tambahan ikan laga betina!hehe

Petang tadi baru je aku beli ikan laga betina 2 ekor.Susah gak nak carik ikan laga betin nih.Kene round2 area bangi.Sekor warne biru sekor ag warne merah.Aku beli pasal nak bagi pasangan kat 2 ekor lagi ikan laga jantan aku,kesian pasal takde girlfriend.hihihi.Tapi aku x bape reti sangat nak spwan2 ikan laga nih,banyak aku bace kat betta society tuh.Tapi aku x berapa paham.kene tunggu audi jugak la yang ajar aku.hihi.nanti aku update gambar2 ikan laga aku.hihi.Dengan tempat aku letak ikan laga nih.Kecik jer.X macam tempatmember aku tuh audi.Besar kowt.Best giler.
hihi.Sekarang nih aku asing-asing kan tempat tinggal mereka nih.Yang betina aku baru beli tuh aku letak setempat,yang betina lame ak letak dengan jantan putih,mule2 letak setempat,tapi pasal ikan betina lame tuh macam nak tunjuk senior pulak tuh aku asing tuh.hihi.Yang 2 eko jantan tuh aku asing2. =)

Post a Comment

0 Comments

Ad Code

Responsive Advertisement